Assassin's Creed

Strona o grze Assassin's Creed

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-07-16 13:35:50

Altair

Administrator

8940177
Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 29
Punktów :   

Rozgrywka

Rozgrywkę charakteryzuje duża interaktywność z otoczeniem. Mieszkańcy miast reagują na gracza w zależności od jego poczynań. Jeśli gracz przeciskając się przez tłum lekko kogoś popchnie, prawdopodobnie będzie to zignorowane. Jeśli natomiast rzuci kogoś na ziemię i go zabije, mieszkańcy mogą zacząć atakować zabójcę lub uciekać, by wezwać straż. Ludzie mogą być również podejrzliwi, a nawet zawiadomić straż jeśli gracz zwisa z dużej wysokości lub biega po dachu.






Ważnym elementem rozgrywki jest także umiejętność "wtopienia się" w tłum. W demie pokazanym na targach E3, zabójca zbliżył sie do swojej ofiary, gdyż wszedł w tłum kapłanów i udawał modlącego się. Nie wzbudziło to podejrzeń i w konsekwencji stworzyło to okazję do zadania śmiertelnego ciosu. Istnieją także inne sposoby na uniknięcie konfrontacji z strażą. Bohater ma możliwość schowania się do stogu siana czy udawania zwykłego "cywila" siedząc na ławce.



W grze występuje również oryginalny system walki. Opiera sie on na atakach i kontratakach, wymierzanych po ciosach przeciwnika. Siłę oraz szybkość ciosów można regulować. Tak samo jest z przeciwnikami - należy prowadzić tak długo walkę, aż któraś ze stron popełni błąd i przyjmie pchnięcie. Dzięki temu gra nabiera realizmu, w przeciwieństwie do innych gier w których to gracz czasami może przyjąć serię śmiertelnych ciosów i wychodzić z tego bez szwanku. W grze występuje system regeneracji życia bohatera.


Jednym za najistotniejszych elementów rozgrywki jest wspinanie się. Podczas gry gracz ma możliwość włączenia free run dzięki czemu Altaïr nabiera prędkości i sam wybiera odpowiednią drogę poprzez wchodzenie na budynki czy akrobacje na elementach środowiska. Ten pozornie łatwy element całkowicie może odmienić drogę do likwidacji celu dając graczowi dużą swobodę działania.

System sterowania został rozwinięty i zmieniony względem tego typu produkcji. Każdy przycisk odpowiada części ciała. Możliwe są także liczne kombinacje, dzięki czemu pozornie niewinne popchnięcie, przy odpowiedniej sytuacji i inwencji gracza może być mocnym uderzeniem, niekiedy źle odbieranym przez inne postacie. Ubisoft rozbudował swój pomysł poprzez dwa "zestawy" ruchów. W podstawowej postawie poczynania bohatera są delikatne i powolne co umożliwia wtopienie się w tłum. Przytrzymując RT (Right Trigger) Altaïr zmienia siłę i typ czynności czyniąc np. zwykły krok "spacerowy" - sprintem. Znacznie ułatwia to poruszanie po świecie lecz wzbudza podejrzenia i jest źle odbierane przez przechodniów i siły porządkowe.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.079 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tntdb.pun.pl www.tecktonik.pun.pl www.1ig10.pun.pl www.promoto.pun.pl www.slash-pokemon.pun.pl